24.11.2012

Omistettu minulle



Mun elämä on omistettu mulle. Mä päätän, mitä mä sillä teen ja mä olen päättänyt pysyä kunnossa ja terveenä enkä aio sairastaa yhtäkään tautia, jota nykyajan vanhukset sairastavat. Nyt kun ikää on karttunut jo 22 vuoden verran, on aika katsoa pitemmälle tulevaisuuteen ja miettiä, minkälaiset valinnat tänään vaikuttavat sitten kahdenkymmenen vuoden päästä. Esimerkiksi luomuruokaan vaihtaminen on ollut yksi elämäni parhaimmista päätöksistä. Turhien kemikaalien lisääminen kehoon ei ainakaan tuo tervettä vartaloa.

Olen kokenut noin vuoden aikana suuren elämänmuutoksen. Laihduin n. 15 kiloa pelkästään ruokavaliota vaihtamalla ja nyt, kun suurin osa kehon rasvasta on kadonnut, on mun aika alkaa pitämään kehosta huolta ja pitämään se toimintakykyisenä.

Haluan kerätä ajatukseni liittyen treenamiseen, syömiseen ja elämänasenteeseen. Olen ollut aina kiinnostunut bloggaamisesta ja minulla onkin ollut miljoona erilaista blogia jo vuodesta 2007. Hehe, voisi sanoa, että olen hyvä aloittamaan asioita, mutta huono jatkamaan tai pitämään niitä yllä. Siksi minulle on haaste kuntoilla ja tarkastella syömistäni, sillä yleensä en jaksa sitä kovin kauan aikaa tehdä. Ja pitää tätä blogia. Heh.

Ainoa pysyvä asia on muutos, joten mennään sen mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti