2.1.2013

Uusi aika ja uudet kujeet!

Vaikia uskoa, että vuosi 2012 loppu ja 2013 alkaa! Edellinen vuosi oli yhtä magiaa; oon saanu tutustua todella moneen uuteen, mahtavaan ihmiseen ja saanu rutkasti lissää uusia, hienoja kokemuksia. Ja mitä kaikkea seuraava vuosi tuo tullessaan! En uskalla edes miettiä. :D Issoin juttu tulee olemaan mun valmistuminen matkailuvirkailijaksi. Voi sitä onnenpäivää! Itkettää jo valmiiksi, ku miettii. :---D

Me vieteltiin Uus Vuos suhtrauhallisissa olloissa kaveriporukalla. :) Makkaraperunat palo pohjaan eikä päästy valomaan tinnaa, mutta eipä se haittaa, hyvinhän tuo uusi vuosi vaihtu ilman niitäki. :)

Ja tietenkin tehdään perinteiset Uuden Vuoden lupaukset uudelle alkavalle vuodelle!
Mun mielestä ne on ihan kliseisiä. Monet ihmiset lupailevat muuttavansa elämäntapansa, lopettaa tupakanpolton tai lahjoittavansa hyväntekeväisyyteen rahaa, kuitenkaan sitä ikinä tekemättä. Minä nyt sitten ajattelin tehdä muutaman lupauksen, jotka aion ylläpittää, koska ikinä ei kannata luvata itselleen mitään, jos ei tosissaan aio niitä pitää.

1. Nukun paremmin.
Haluan parantaa mun unen laatua, koska tämä syksy osoitti, että liian vähällä unen määrällä ei saa aikaan muutako turhaa stressiä ja ailahtelevia mielialoja.

2. Nautin elämästä.
Tai on aika iisi, mutta välillä se silti pääsee unohtummaan.

3. Teen itselleni.
En muille, vaan mulle.

4. Ajattelen asioista enemmän hyviä puoli kuin niitä huonoja.
Huonojen juttujen muhiminen ei tuo parempaa elämänlaatua vaan saa elämän tuntumaan typerämmältä. Kun katsoo jokaista asiaa positiivisessa valossa, näyttää muutkin asiat paljon ilosemmilta. :)

Haha, tekis mieli kirjottaa kunnon litania, mutta ehkäpä tämä on tarpeeksi. :D Eihän Uuden Vuoden lupauksia vissiin edes tehdä ku yks per vuosi. What ever, I don't care. :D


1 kommentti: