9.4.2013

Syömistavat kuntoon


Ei tuo pömppis sitte lähe ei millään! Voi ketku, ku tympäsee.
Mutta kettää muuta en voi tästä syyttää ku itteäni. Olen syönyt herkkuja ilman minkäänlaista kontrollia jo vähän aikaa. Jos on tehnyt mieli, olen syönyt. That's it. Enkä oo aatellu sen enempää. En sitä, että huomenna kaduttaa, enkä ees sitä, että hitsi ei mun pitäis. Olen nauttinu jokasesta palasesta ja haukusta. Namit on hyviä  Ü

No sitten se tympäsee tuossa vattan kohalla. Voi kele, miksi minulla pittää olla just se vartalotyyppi, joka imasee kaiken tuohon keskikohalle? C'mon, miksi minun piti olla syömässä muffinia, ku hyviä geenejä jaettiin? Voi Äiti, miksi minut synnytit?!


No mutta, muuten syön (omasta mielestäni) meleko hyvin. Sopivasti rasvaa ja protskua. Sokerin määrä ja valkosen viljan tai noppeitten hiilihydraattien määrää vähentää...kai. Tässäkin minä itse toimin tohtorina, kun ei mulla ole hajuakaan oikeasti, mitä teen väärin (tai miten tehä oikein?!). Kesällä söin ihan samalla tavalla herkkuja jokaisen ruokailun jälkeen...mutta taisin tehä sitä hillitymmin. Nyt, ku Mies on ostanu (ookoo oon määki!...vähän vaa) herkkuja joka päivä kottiin, niitä on tullu sitten syötyä ja aina ostetaan kaappiin lissää ku edelliset loppuu. Hmh, ku sais tän halujen määrän kurriin. No eiköhän sitä, ku päättää vaan. On mulla nyt vähän sellanen oloki ettei tee mieli. Kesällä pääsin siihen pisteeseen ku ei ihan oikeesti vaan tehny mittään mieli. Sillon tuli syötyäki melko tasasesti ja hyviä ruoka-aineita, protskua ja pitkäkestosia hiilareita, niin eipä sitä tullutkaa sellasia himotuskohtauksia. 



Hampurilaiset on mun pahin loukku! Ei hitto, jos haistankaa edes hyvän hampparin, oon mennyttä sielua. Myyn vaikka äitini, jos tosissaan haluaisin täysilihahampurilaisen kaikilla mausteilla (ei sinappia, se on pahhaa). Pittää yrittää niitäki tehä ihan itte nii ei tee mieli niin paljo rilliltä ja Mäkkäristä. :P

Nyt on tuntunu taas niin turhauttavalta, ku käy salilla ja uimassa ja yritän päästä siihen mun litteän vatsan tavoitteeseen vuoden loppuun, mutta haluaisin jo vähän nähä edistymistä niin tuntuu että takapakkia vaan koko ajan tullee. Blaah, ei kiinnosta paljo käyä ennää salilla ku tuntuu että tää möhömaha kasvaa joka kerran jälkeen. Tai siis ei tää nyt mikään möhö oo, löysä vaan. Tuntuu, että oon kasvanu jotenki leveyttäki, mutta en oo ihan sata varma, että kusettaako mun omat aivot silmiä vai mitä mindfuckia tämä on. Voiko se tosissaan olla totta, että joka kerta meikäläisen maha kasvaa? ...kele.


Se on jännä ku nykyään jokasen treenin jälkeen tullee ekana mieleen "JOTAKI HYVVÄÄ JA ÄKKIÄ!" Mahollisimman joko rasvasta ruokaa tai kunnon kermasta munkkia. :D Ihan jäätävät mielihalut. En mää niille kovin oo antanu periksi, mutta voisin kai vähentää...pitäis kai lopettaa taas kokonaan. Hmh. En ala. Vähentää pystyn, mutta lopettammaan en. Miksi pitäis edes aina luopua kaikesta hyvästä, jos sitä harrastaa vain sillon tällön?

Ei se oo ku psykologiaa kehhiin ja oma mieli taas oikeille raitelle.

On ollu nyt vähän aikaa taas vähän sellanen olo, että tahtois jotain ihan uutta. Jotaki irtiottoa vähintään tästä arjesta. Tai kokonaan muutosta. Jotaki! Tuntuu niinku olisin taas vaan kauan aikaa ollu paikallani eikä mittää tapahu, samoja asioita, samojen ihmisten kanssa. Vaikka ovatki ihania ihmisiä ja mukavia tapahtumia, mun sielu tarvii jotaki. En ossaa vaan määritellä mitä. Toisekseen, mun unelmiin tarvitaan rahhaa ja sitä mulla ei oo. Jos haluaisinki vaihtaa maisemia ja hakia töitä joistan ihan muualta ku täältä Oulusta, ei mulla ole varraa lähtä mihinkään. Mun ainut oljenkorsi on tällä hetkellä AMK:iin pääsy Kajjaaniin liikunnanohjaajaksi, mutta seki on tosi vaakalaudalla....toisaalta sitä ei koskaan tiiä, mitä elämä heittää etteen ja saatanki parin kuukauden päästä löytää itteni jostaki ihan muualta ku suunnittelin. Mun täytyy nyt vaan ootella, että se jokin tapahtuu ja elämä muuttuis taas ihan vähän tai tosi paljon.



Ja mä niin kaipaan joogaamista!! En saa sitä itte aikaseksi kotona, niin pitäis löytää joku ryhmä. Yet again: no money, no honey. Me so sad :--(

Ensi kertaan. ♥


(kaikki postauksen randomkuvat on Pinterestistä :--))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti