24.3.2013

I've been served!

Eli haastetta pukkaa taasen. :)

1
. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi haasteen sinulle.
Kiitos Paula Ü2. Kirjaa tähän viisi blogia, jotka haastat:
En taija haastaa kettää, en jaksa. :D3. Toivo, että ihmiset joille jätit palkinnon antavat sen eteenpäin.

Viisi asiaa, joita tarvitsen päivittäin ovat:
Vapaalla: Puhelin, avaimia, bussikortti, sormia (hehe) ja suuta! Haha, tulipa fiksu olo :D

Koulussa/ työssä: Avaimia, lihaksia, kärsivällisyyttä, kenkiä ja hymyä!

Viisi kirjaa, joita suosittelet muille:
- Jooga ja elämän voima, Paolo Coelhon tuotantoa esim. Alkemisti..hmm mitähän muuta. Oon lukenu nykyään niin vähän kirjoja etten ees muista, mitä on tullu luettua ja mitä kannattais suositella. :D Tosin rakastan lukemista! Ennen en voinu alkaa nukkumaan ennenku olin saanu pari lukua kirjasta luettua. Nyt oon taas panostanu lukemiseen, oon jopa ostanu itteleni läjän kirjoja. :)

Viisi materialistista joululahjatoivetta:
- Ööm...oon ollu aina huono toivomaan joululahjoja...uusia keittiötarvikkeita olis kiva saaha (en ossaa määritellä paremmin), verhoja, mattoja...no nyt mulla on pelkästään tälläsiä kotijuttuja :D Emmä tiiä! Kaikkea toisaalta tarvis, mutta toisaalta ei mittää. :---D

Viisi paikkaa, jossa haluaisit käydä:  
- Eurooppa, Etelä-Korea, Intia, Amerikka, Kanada, Meksiko...oho tuli ylimääräsiä. Sitä ku tahtoo käyä kaikkialla! Vielä joku päivä mä lähden kiertää koko maailman ympäri, se o varma!

Viisi adjektiivia, jotka kuvaavat sinua:
- Rehellinen, avoin, huumorintajuinen, avulias, mukavuudenhaluinen

Viisi lempiruokaasi:
- HAMPURILAISET (can't deny that), friteeratut kanat, hyvin paistettu pihvi (nauta/härkä), fetasalaatti, rehellisesti sanottunu tykkään lähes kaikesta mitä syön ja joka päivä tullee uus ruoka, mistä tullee lemppari. :D Hyvin tehty ruoka on aina hyvvää!

Viisi elämänohjetta, jotka haluaisit jakaa kaikkien kanssa:
Älä ota sitä niin vakavasti.
Onnelliseksi ei tulla, onnellisia ollaan.
Sinulla ei ole sielua, sinä olet sielu. Sinulla on keho, pidä huolta siitä.
Näe kaikessa jotakin hyvää.
Ainoa pysyvä asia on muutos.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti